جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۶۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
قرارگاه جهادی حضرت زینب(س) برای تولید و توزیع ماسک بهداشتی برای کادر درمانی در فرهنگ‌سرای خاوران تشکیل شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اسماعیل قضاتلو رییس فرهنگ‌سرای خاوران از تشکیل قرارگاه جهادی حضرت زینب(س) برای تولید و توزیع ماسک بهداشتی برای کادر درمانی در این فرهنگ‌سرا خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از نیازهای خط مقدم مبارزه با کرونا، تولید ماسک است. با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران برخی افراد فرصت‌طلب با احتکار ماسک، باعث گرانی و ایجاد جو روانی منفی در جامعه شدند. بنابراین با همکاری نیروهای جهادی بعد از بررسی شرایط و جمع بندی نیازهایی که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده بود به این نتیجه رسیدیم که برداشتن این بار بر زمین مانده، کار گروه‌های جهادی است.

وی افزود: خروجی همفکری درباره طرح تولید ماسک و جلب کمک‌های آتش به اختیار مردم، «قرارگاه جهادی تولید ماسک حضرت زینب(س) شد که در حال حاضر بیش از پنج هزار ماسک توسط این قرارگاه دوخته شده که با رعایت کامل اصول بهداشتی، پس از اجرای صحیح روند استریلیزاسیون، فرایند توزیع انجام می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای خاوران ضمن دعوت از گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، کارگاه‌های محلی و دیگر گروه‌های مردمی برای پیوستن به این قرارگاه تصریح کرد: هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ تنها شرط برای همکاری در این کار سلامت خیاط و داشتن یک فضای مناسب برای کار یا حضور در قرارگاه است. همچنین با امانت سپردن چرخ‌های خیاطی خود به قرارگاه می‌توانید در راه مبارزه با این ویروس سهیم باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس گرفته و یا به فرهنگ‌سرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد مراجعه کنید.
نظر شما