جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» با هدف انعکاس خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا و تقویت امید و همدلی برگزار می‌شود.
مسابقه «جانِ من ایران من» برای مبارزه با کرونابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه رسانه‌ای و شهروندی «جان من، ایران من» به همت معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگ‌سرای رسانه و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت اجتماعی ناجا، بانک مرکزی جمهوری اسلامی و شستا برگزار می‌شود.

این مسابقه در بخش‌های عکس، فیلم کوتاه، گزارش ویدیویی(vlog)، یادداشت، گزارش، مقاله و تولیدات فضای مجازی در دو بخش رسانه‌ای و شهروندی برگزار می‌شود.

همچنین نشست خبری مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» به دلیل شیوع کرونا و پرهیز از تجمعات، به صورت زنده در سایت آپارات پوشش داده می‌شود.

نشست خبری این رویداد با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی محمدی رییس فرهنگ‌سرای رسانه برای اعلام جزئیات بخش‌های مختلف، تشریح قوانین و مقررات و معرفی ارکان و داوران جشنواره برگزار می‌شود.

به دلیل شیوع کرونا و پرهیز از تجمعات، این رویداد روز دوشنبه  (۲۶ اسفندماه) ساعت ۱۲ به صورت زنده در سایت آپارات پوشش داده می‌شود.
نظر شما