شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۶۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ از تولید برنامه سرگرمی و آموزشی «نوروز در خانه» به همت فرهنگ‌سرای خاتم(ص) خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) از تولید برنامه سرگرمی و آموزشی «نوروز در خانه» خبر داد و گفت: هدف از تولید این نرم‌افزار تأمین اوقات فراغت مفید برای اعضای خانواده به ویژه کودکان در ایام تعطیلات نوروزی است. با توجه به کاهش مسافرت‌ها و رفت‌وآمدها در نوروز ۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت برنامه‌ها و فعالیت‌های مفید و سرگرم‌کننده برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در منزل، فرهنگ‌سرای خاتم(ص) اقدام به طراحی و تولید نرم‌افزار سرگرمی و آموزشی «نوروز در خانه» با بخش‌های متنوع کرده است.

وی درباره محتوای این برنامه اظهار کرد: هفت‌سین، تقویم، پیام‌های تبریک و گردش در تهران با تور مجازی از جمله بخش‌های ویژه نوروزی این برنامه است. همچنین بخش ویژه کودکان شامل آیتم‌های آشنایی با بازی‌های کودکانه، قصه کودکانه، کاردستی کودکانه و معرفی کتاب کودک است و بخشی با عنوان نکته‌های کرونایی به دانستنی‌های ضروری در رابطه با پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا پرداخته و بخشی نیز شامل فیلم و انیمیشن برای استفاده مخاطبان طراحی شده است.

موسوی با بیان اینکه برنامه نوروز در خانه به سهولت برای همگان قابل دسترس و بارگیری است، افزود: شهروندان می‌توانند با لینک  https://khatam.farhangsara.ir/noroz99.aspx به این برنامه کاربردی دسترسی داشته و به سادگی از آن استفاده کنند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ همچنین از تولید نرم‌افزار اینفوکرونا توسط فرهنگ‌سرای خاتم(ص) خبر داد و گفت: در این برنامه با استفاده از اینفوگرافی، فیلم، عکس و متن، گزیده‌ای از مفیدترین دانسته‌ها درباره ویروس کرونا، راه‌های شناخت، پیشگیری و درمان آن ارائه شده و این برنامه از طریق نرم‌افزار بازار، کانال فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و همچنین لینک  https://khatam.farhangsara.ir/noroz99.aspx  برای تمام علاقه‌مندان قابل دریافت و استفاده است.

فرهنگ‌سرای خاتم(ص) در منطقه ۱۸ به نشانی شهرک ولی‌عصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان ساسان پژاند، بوستان لواسانی واقع شده و شماره تلفن  ۶۶۲۰۷۰۶۸ پاسخگوی شهروندان است.
نظر شما