جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۶۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی در ایام نوروز ۹۹ خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی در ایام نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: این مسابقه با مشارکت انتشارات انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) بر اساس کتاب «معیشت مؤمنانه» برگزار می‌شود. 

وی افزود: این کتاب به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره چند مفهوم کلیدی زهد، رفاه، تجملگرایی و اشرافی گری در زندگی از دیدگاه اسلام می‌پردازد. 

مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری اظهار کرد: برای شرکت در مسابقه می‌توانید برای دریافت فایل کتاب اینجا و برای دریافت پرسشنامه اینجا کلیک کنید. مهلت شرکت در مسابقه تا ۲۰ فروردین ماه خواهد بود و شرکت‌کنندگان باید پاسخ خود را به صورت یک عدد ده رقمی به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنند. 

وی  در پایان گفت: همچنین برای جلوگیری از مراجعه شهروندان به کتابخانه‌ها به منظور رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه دیجیتال سازمان فرهنگی هنری به نشانی dtlib.ir از منابع دیجیتالی موجود در این کتابخانه بهره ببرند. 

نظر شما