جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
رييس فرهنگ‌سرای خانواده از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان «يه حس خوب» از ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی اجباری شهروندان با بهره گيری از ظرفيت فضای مجازي خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پروانه دوستی رييس فرهنگ‌سرای خانواده با تبریک فرارسيدن سال نو از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان «يه حس خوب» به منظور ارتقای سطح سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور رعايت نكات بهداشتی برای مقابله با این بیماری و تاکید بر حضور شهروندان در خانه‌های خود، در حوزه سلامت روان خدماتي به صورت رايگان در بستر فضای مجازی و سامانه تلفني در  قالب ويژه‌برنامه «می‌آید از پسِ چه خبرها؟ سلامتی...» با شعار #سالمو_مبارك از ٢ تا ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به شهروندان ارائه می‌شود.

وی در ادامه گفت: اين ‌برنامه در سه بخش «روان آنلاین» با ارائه مشاوره تلفنی و مجازی رایگان در حوزه كودک و نوجوان و خانواده، «یک دقیقه آرامش» تولید و انتشار کلیپ، موشن گرافيک و اينفوگرافی آموزشی با موضوع روانشناسی و سلامت روان شامل حفظ آرامش كودكان، راهكارهای مواجهه با سوگ عزيزان، راه‌های بهبود روابط در دوران خانه‌نشینی و «کتاب گراف آرامش» معرفی کتاب‌های مفید روانشناسی در قالب اینفوگرافی طراحی شده است.

شهروندان برای بهره‌مندی از بسته خدمات سلامت روان می‌توانند به صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران @farhangsara  و نیز صفحه فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی @farhangsara_khanevade مراجعه  و برای دريافت مشاوره آنلاين با شماره تلفن‌های؛ 09212263579
09929633188
09220276167
09105931366
تماس بگيرند.
نظر شما