پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۷۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
مسابقه بزرگ «نقاشی از ما قصه از شما» به پاس قدردانی از زحمات دکترها، پرستاران و کادر درمانی با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال به همت فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه بزرگ «نقاشی از ما قصه از شما» به پاس قدردانی از زحمات دکترها، پرستاران و کادر درمانی با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال به همت فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

برای شرکت در مسابقه «نقاشی از ما قصه از شما» کودکان با توجه به هفت تصویر می‌توانند با شخصیت پردازی، تخیل و حتی اضافه کردن شخصیت‌های دیگر به تصاویر برای ما داستان بنویسند و داستان خود را به صورت مکتوب یا صوتی در فضای مجازی از طریق واتس آپ به شماره 09025800388 ارسال کنند.

این مسابقه به پاس قدردانی از زحمات کادر درمانی که شاید روزهای زیادی را مجبور به دوری از خانواده و فرزندان خود شدند با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای نشاط و سرگرمی کودکان در روزهایی که برای شکست کرونا قرار شده در خانه بمانند طراحی و برنامه ریزی شده است.

«چار دیواری» از دیگر خدمات فرهنگی فرهنگ‌سرای گلستان است که با هدف «شکست کرونا» با شعار در خانه بمانیم با ویژه‌برنامه‌های مسابقه «بازی‌های خانگی و بومی شهرهای ایران» ، «دوریختنی‌های دوست داشتنی» با آموزش کاردستی‌های خلاقانه، «مسابقه عکاسی در کنار خانواده» با موضوع آشپزی، نظافت و بهداشت فردی و عمومی، باغبانی با محتوای آموزشی، سرگرمی، نشاط با جوایز ارزنده از طریق فضای مجازی به همت این فرهنگ‌سرا در حال برگزاری است و شهروندان می‌توانند تا پایان فروردین ماه از طریق سایت فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی golestan.farhangsara.ir و اینستاگرام به نشانی golestan.farhangsara  از برنامه‌های این فرهنگ‌سرا مطلع شوند و برای شرکت در مسابقات آثار خود را ارسال کنند.

فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی؛ نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است.  

نظر شما