جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۷۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
فرهنگ‌سرای رویش دوره تربیت دینی با حضور دکتر علی اصغر احمدی و کارگاه آموزش هوش‌های چندگانه با حضور دکتر صابر عبدالملکی را در فضای مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی و فرهنگی، فرهنگ‌سرای رویش دوره تربیت دینی با حضور دکتر علی اصغر احمدی و کارگاه آموزش هوش‌های چندگانه با حضور دکتر صابر عبدالملکی را در فضای مجازی برگزار می‌کند. 

سلسله برنامه تربیت دینی با هدف بالا بردن میزان دانش و مهارت دینی مربیان، گسترش امید در بین مخاطبان و مشارکت‌پذیری خانواده‌ها در امر آموزش فرزندان و گسترش فرهنگ استفاده از فناوری‌های نوین در امر آموزش در فروردین ماه برگزار می‌شود.

همچنین کارگاه آموزش هوش‌های چندگانه از ۱۲ تا ۳۰ فروردین ماه با هدف تقویت هوش ریاضی، دیداری، فضایی، موسیقی، کلامی، حرکتی، طبیعی، درون فردی و برون فردی برگزار می‌شود. 

شهروندان برای بهره بردن از این کارگاه‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه آپارات aparat.com/farhangsararouyesh  و صفحه اینستاگرام farhangsara_rouiesh مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.
نظر شما