جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
در تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ فرهنگ‌سرای سرو چهار ویژه‌برنامه را در فضای مجازی تدارک دیده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پی شیوع بیماری کرونا و همزمان با نوروز ۱۳۹۹، فرهنگ‌سرای سرو برای ایجاد سرگرمی در بین اعضای خانواده و پر کردن اوقات فراغت مخاطبان، ویژه‌برنامه‌ها و مسابقه‌هایی را با شعار «# در_خانه_می‌مانیم» در فضای مجازی برگزار می‌کند.
 
ورزش در کنار خانواده
پویش «عکس و فیلم کوتاه از حرکات ساده ورزشی در خانه» به منظور ایجاد سلامتی با انجام حرکات ساده ورزشی یکی از برنامه‌های فرهنگ‌سرای سرو در فضای مجازی است. علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند از حرکات ورزشی خود که به راحتی در خانه قابل اجراست، تصویر و فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای تهیه کرده و از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۹۲۰۱۹۱۹۲۵۰ ارسال کنند.  

آشپزی‌های من و مامانم تصویری شد!
دیگر برنامه‌ای که برای ایام نوروز ۹۹ و خانه‌نشینی کرونایی تدارک دیده شده است، پویش «آشپزی‌های من و مامانم» است که برای شرکت در آن کافی است تصاویر ویژه خود از پخت شیرینی‌های مخصوص نوروز را در کنار خانواده‌تان ضبط کرده و به شماره واتساپ ۹۲۰۱۹۱۹۲۵۰ ارسال کنید.
 
نوروز امسال بیشتر شاهنامه بخوانیم
مسابقه «مرز پرگهر» مسابقه ویژه صوتی خوانش شاهنامه ویژه گروه کودک و نوجوان از ۳ تا ۱۴ سال است که در فضای مجازی فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از خوانش بخشی از اشعار شاهنامه فایل صوتی آن را از طریق واتساپ به شماره مذکور ارسال کنند. 

«۱۳ بدر قرنطینه‌ای» مهمان روز طبیعت ۹۹
فرهنگسرای سرو برای این روز خاص ویژه‌برنامه متفاوتی با عنوان «۱۳ بدر قرنطینه‌ای» در نظر گرفته است. این پویش شامل ارسال فیلم و عکس کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای از سرگرمی‌های روز سیزده بدر در خانه است. این مسابقه با شعار «#13_نوروز_در_خانه_می‌مانیم» طراحی شده و از هموطنان دعوت می‌کند برای قطع زنجیره بیماری این روز را در خانه سپری کنند. عکس‌ها و فیلم‌های خود را از طریق واتساپ برای فرهنگ‌سرای سرو ارسال کنید. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای سرو به نشانی farhangsara_sarv مراجعه کنند. 

نظر شما