پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۷۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
رییس فرهنگ سرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) گفت: ۱۰ هزار ماسک از دهم فروردین تا کنون توسط بانوان جهادگر در این فرهنگ‌سرا تولید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فریده صاعلی رییس فرهنگ‌سرای رضوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قرارگاه جهادی تولید ماسک چهارده معصوم(ع) فرهنگ‌سرای رضوان با هدف تأمین نیاز و درخواست وزارت بهداشت در حوزه تولید ماسک راه‌اندازی شده و به تولید این قلم اقدام کرده است. 

وی افزود: بر اساس توافق انجام گرفته بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و وزارت بهداشت، ماسک‌های تولیدشده پس از استریلیزه کردن به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی تحویل داده خواهد شد. پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همگانی است تا بتوان از این بحران عبور کرد. 

رییس فرهنگ‌سرای رضوان عنوان کرد: تولید و توزیع ماسک رایگان به مراکز درمانی و بهداشتی در واقع حمایت از آنها به شمار می‌رود. مردم باید رعایت نکات بهداشتی را در جهت سلامت خود و دیگران در نظر داشته باشند. تولید و توزیع ماسک توسط بانوان جهادگر این قرارگاه تا پایان رفع نیاز مردم تهران تداوم خواهد داشت. این بانوان جهادگر ساکن شهرری هستند که به صورت داوطلبانه در کارگاه فرهنگ‌سرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) فعالیت می‌کنند. 

بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر روز ۱۶ فروردین، ۵۵ هزار و ۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳ هزار و ۴۵۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۹ هزار و ۷۳۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند. 
منبع: ایرنا
نظر شما