جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۷۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
فرهنگ‌سرای امید در آستانه نیمه شعبان مجموعه ویدیویی «پنج دقیقه انتظار» را تولید و منتشر می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای امید به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) با هدف تبیین و ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت و با نگاهی به کتاب «انتظار عامیانه، عالمانه و عارفانه» اثر حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، مجموعه ویدئویی «پنج دقیقه انتظار» را تولید و منتشر می‌کند. 

در این مجموعه که به صورت ویدئوهای کوتاه یک دقیقه‌ای برای نشر در فضای مجازی آماده شده، راوی بخش‌های کوتاهی از کتاب مذکور را برای مخاطبان قرائت می‌کند.

کتاب «انتظار عامیانه، عالمانه و عارفانه» اثر حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در سال ۱۳۹۲ به چاپ رسیده و روانه بازار شده است. این کتاب الکترونیکی سه رویکرد متفاوت نگاه عامیانه، نگاه عالمانه و نگاه عارفانه به مفهوم انتظار را بررسی کرده و با نگاه و شیوه‌ای تحلیلی و همراه با استناد به بیش از ۲۰۰ آیه و روایت از کتب معتبر به ابعاد و زوایای مختلف انتظار پرداخته و به بسیاری از سؤالات و ابهامات در زمینهٔ انتظار پاسخ داده است. در بخش انتهایی کتاب نیز به تناسب مفهوم انتظار با جوان و ویژگی‌های جوانی پرداخته شده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده این ویدئوها می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای امید در اینستاگرام به نشانی @farhangsara_omid و یا دیگر صفحات منطقه ۱۳ در فضای مجازی مراجعه کنند و ضمن مشاهده ویدئو با کامنت ذکر صلوات و منشن کردن یکی از دوستان و آشنایان خود در قرعه‌کشی این برنامه نیز شرکت کنند. این برنامه برای هر ویدئو در هر شب یک نفر برنده خواهد داشت.
نظر شما