شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۷۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
مدیریت فرهنگی هنری مترو برگزار می‌کند
مدیریت فرهنگی هنری مترو با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) پویش مجازی «به یاد او» با شعار «به سوی آسمان» را ویژه سالروز ولادت امام زمان(عج) از ۱۷ تا ۲۵ فروردین ماه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری مترو با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) پویش مجازی «به یاد او» با شعار «به سوی آسمان» را ویژه سالروز ولادت امام زمان(عج) از ۱۷ تا ۲۵ فروردین ماه برگزار می‌کند. 

بخش‌های مختلف این پویش شامل به اشتراک‌گذاری تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان، ضبط شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای سلامتی و دعای فرج، ضبط ویدئوی یک دقیقه‌ای و بیان دل‌گویه با امام زمان(عج)، تقدیم یک کار خوب در ایام نیمه‌شعبان به امام (ثبت تصویر و یا ضبط ویدئو)، برگزاری جشن خانگی و جشن مجازی (ثبت تصویر و یا ضبط ویدئو) است که محدودیت سنی نیز ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش مجازی آثار خود را در صفحه اینستاگرام خود با درج هشتک #به-یاد-او و #به-سوی-آسمان انتشار داده و همچنین صفحه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) chashmbe_rahe12@و  فرهنگ‌سرای مترو farhangsarametro@را تا  ۲۵ فروردین ماه تگ کنند.

نمایشگاهی از آثار منتخب پویش در گالری‌های مترو برگزار خواهد شد و به آثار برگزیده، جوایز ارزنده و هدایای فرهنگی مهدوی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فرهنگ‌سرای مترو به نشانی metro.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۱۰ تماس بگیرند. 
نظر شما