پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
اختصاص مجموعه شهید عبادی به ستاد مقابله با کرونا
مجموعه شهید عبادی واقع در منطقه ۴ فرهنگ‌سرای اشراق به منظور پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اختصاص یافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید صدرائیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: از شروع بحران کرونا، طرح پایش سلامت کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری تهران در دستور کار این سازمان قرار گرفت. بر این اساس مجموعه شهید عبادی فرهنگ‌سرای اشراق برای انجام معاینات اولیه و تشکیل پرونده سلامت تمامی پرسنل در تمام رده‌ و رسته‌های خدماتی، تاسیساتی، انتظامات و اداری، در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: مجموعه شهید عبادی در منطقه ۴ به لحاظ استاندارهای لازم برای اجرای طرح پایش سلامت از جمله رعایت فاصله اجتماعی، در دسترس بودن امکانات ضروری پایش و وسعت فضای مسقف و باز تنها مرکز مناسب برای اجرای این طرح در سازمان فرهنگی هنری است.

پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران برای پایش سلامت کارکنان شهرداری اختصاص یافت

صدرائیان افزود: طرح پایش سلامت کارکنان سازمان فرهنگی هنری با مراجعه حضوری در پایگاه شهید عبادی در حال انجام است و تا امروز حدود هزار نفر از پرسنل پرونده سلامت تشکیل و تست غربالگری برای آن‌ها انجام شده است. در این بین افراد مشکوک به بیماری نیز شناسایی و مراحل درمان آن‌ها در حال انجام است.

وی گفت: این پایش به صورت مستمر تا انتهای پایان بیماری ویروس کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پایگاه شهید عبادی فرهنگ‌سرای اشراق انجام خواهد شد. همچنین این آمادگی وجود دارد که از این فضا برای استفاده سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز بهره‌برداری شود. 


نظر شما