پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۷۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
بسته بهاری آموزش‌های فرهنگی هنری مجازی در مراکز منطقه ۱۸ ارائه می‌شود
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ از ساخت موشن تایپ و اینفوگرافی جهش تولید و ارائه بسته آموزش‌های فرهنگی هنری مجازی ویژه بهار از طریق شبکه آموزش مجازی در این منطقه خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ از ساخت موشن تایپ و اینفوگرافی جهش تولید و ارائه بسته آموزش‌های فرهنگی هنری مجازی ویژه بهار از طریق شبکه آموزش مجازی در این منطقه خبر داد و گفت: در پاسخ به منویات رهبری و تحقق شعار سال موشن تایپ و اینفوگرافی «جهش تولید» برای ارائه در شبکه‌های مجازی تهیه و ساخته شده است. بنا داریم موضوع جهش تولید را در قالب تولیدات و محصولات فرهنگی و همچنین با لحاظ کردن در رویکرد برنامه‌ها دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی فصل بهار مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با استفاده از امکانات فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: با هدف مقابله با کرونا و پیشگیری از ابتلای مخاطبان فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و سایر مراکز و کتابخانه‌های تحت پوشش در منطقه، شبکه آموزش مجازی تشکیل شده و دوره‌های آموزشی و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

موسوی افزود: برنامه‌ها و دوره‌های شبکه آموزش مجازی و آنلاین با استقبال شهروندان و به ویژه مادران و کودکان روبه‌رو شده و هم‌اکنون شمار زیادی از مخاطبان کلاس‌ها از طریق کانال ویژه فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و سایر امکانات مجازی آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) از تولید فیلم‌های آموزشی دوره‌ها و کلاس‌ها خبر داد و گفت: دوره‌های آموزش قرآن، زبان، تمرین‌های ورزشی، خوشنویسی، خیاطی، قالیبافی، خوشنویسی، چرتکه، دف‌نوازی و دیگر کلاس‌ها یا به صورت ویدئو کنفرانس یا ضبط فیلم و اشتراک‌گذاری آن در کانال برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین مربیان مهد کودک توسط کانال و سایر امکانات فضای مجازی با مادران در ارتباط هستند و از طریق اشتراک‌گذاری فیلم، آموزش‌های لازم را به کودکان ارائه می‌دهند. ضبط برنامه‌ها از طریق روایتگری و اشتراک‌گذاری در کانال نیز از دیگر امکانات آموزشی است و کانون‌های ادبی نیز با استفاده از امکانات ویدئو کنفرانس و آنلاین این امکان را دارند که نشست‌های خود را به صورت مجازی برگزار کنند.

موسوی با اشاره به استفاده از فضای مجازی برای برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری اظهار کرد: برگزاری مسابقات متعدد از جمله مسابقه نقاشی مقابله با ویروس کرونا، معرفی و خوانش کتاب‌های مفید، ارائه نرم‌افزار اینفوکرونا شامل مفیدترین دانسته‌ها درباره ویروس کرونا و راه‌های شناخت، پیشگیری و درمان آن و سایر محصولات فرهنگی و آموزشی نیز از طریق شبکه مجازی فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به علاقه‌مندان و مخاطبان مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ ارائه می‌شود.

شهروندان علاقه‌مند می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی  khatam.farhangsara.ir و صفحه اینستاگرام farhangsara_khatam به برنامه‌های فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ دسترسی داشته باشند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما