پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۷۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
نمایشگاه نقاشی با عنوان «رنگ هنر» از ۳۰ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت در فضای مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه آفرینش نقش در ادامه فعالیت‌های هنری خود با هدف دوری از تردد غیر ضروری در شهر، برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی، نمایشگاه نقاشی با عنوان «رنگ هنر» را از ۳۰ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت در فضای مجازی برگزار می‌کند.


این نمایشگاه با هدف ارائه شیوه‌ای جدید  و شخصی درنقاشی با نگاهی خلاقانه و متفاوت در آثار هنرمند حوریه یزدانی صورت گرفته است.

در این نمایشگاه ۳۰ اثر تابلو، الهام گرفته از طبیعت، طبیعت بی جان و چهره که با سبک رئال و تکنیک‌های مختلف هنری از جمله: آبرنگ، پاستل، اکرولیک و مدادرنگی خلق شده، به نمایش گذاشته شده است.

حوریه یزدانی متولد ۱۳۴۷ فارغ التحصیل از دانشگاه سوره در رشته نقاشی در سال ۱۳۸۰ است و سابقه برگزاری یک نمایشگاه انفرادی در فرهنگ‌سرای اشراق و ۲۰ نمایشگاه گروهی در گالری‌های مختلف را در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد. وی در حال حاضر علاوه بر تدریس طراحی و نقاشی پایه (شیوه‌ای که در آن هنرجو درک کامل نسبت به طراحی و رنگ پیدا می‌کند) به نقاشی با رزین اپوکسی و ساخت ظروف کاربردی با رزین مشغول است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه با مراجعه به پیج اینستاگرام eshragh_farhangsara یا پرتال فرهنگ‌سرای اشراق به آدرس eshragh.farhangsara.ir، از این امکان استفاده کنند.                             

نظر شما