شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۸۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
فرهنگ‌سرای امید با هدف بهره‌گیری از فرصت ماه رمضان در جهت اصلاح عادات غلط غذایی خانواده‌ها، ویژه‌برنامه «مائده» را در قالب محتوای فضای مجازی تولید و منتشر می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پیروی از یک برنامه غذایی صحیح نه تنها در ایام ماه مبارک رمضان بلکه در سراسر طول عمر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این اهمیت در ماه مبارک رمضان دوچندان است تا هم بتوان عادات غذایی غلط را اصلاح کرد و هم از برکات معنوی این ماه بیشتر بهره‌مند شویم.

در همین راستا فرهنگ‌سرای امید همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اقدام به تولید مجموعه پادکست با عنوان «مائده» کرده که در آن با زبانی سلیس و روان به بیان اصول تغذیه سالم در ماه رمضان پرداخته شده است.

از سوی دیگر همزمانی ماه رمضان امسال با اپیدمی ویروس کرونا، رعایت برخی نکات مهم تغذیه‌ای برای حفظ و ارتقای سلامت اعضای خانواده و پیشگیری از بیماری را دوچندان کرده است. روزه‌داران در ماه مبارک رمضان امسال باید به مصرف منابع کافی پروتئین اعم از حیوانی یا گیاهی که برای عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن و برای پیشگیری از بیماری کرونا لازم هستند، توجه کنند.

بدون شک زمانی می‌توانید علاوه بر تاثیرات معنوی روزه از تاثیرات جسمی آن نیز بهره‌مند شوید که تغذیه مناسبی در این ماه منطبق بر یک رژیم متعادل و متنوع داشته باشید.

شهروندان و روزه‌داران علاقه‌مند به شنیدن این پادکست‌ها؛ می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای امید به نشانی farhangsara_omid مراجعه کنند. 
نظر شما