جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۸۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
ویژه‌برنامه «جان افزا» به مناسبت ماه مبارک رمضان، مواعظ و توصیه‌های اخلاقی را در قالب متن و ویدیو در فضای مجازی منتشر می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «جان افزا» به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب ویدیو و متن در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

در این ویدیو و متن‌ها توصیه‌ها و آموزه‌های دینی و اخلایی از سوی سه شخصیت برجسته و عالم علوم دینی و اخلاقی استخراج شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

این مواعظ از آثار و سخنان آیت‌الله عبدالکریم حق‌ شناس، حضرت آیت‌الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانــی و حاج آقا میرزا اســماعیل دولابی گردآوری و هر روز در ایام ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود.

برنامه «جان افزا» سعی دارد در دوران شیوع کرونا و ماه مبارک رمضان با سخنانی دلنشین و عاری از توصیه‌های مستقیم و بر گرفته از آموزه‌های دینی و اخلاقی برای مخاطبان موقعیت معنوی ایجاد کند.

«جان افزا» یکی از مجموعه فعالیت‌های فرهنگ‌سرای امام (ره) در فضای مجازی است که علاوه بر فعالیت‌های عمومی در این فضا به صورت تخصصی در برنامه‌هایی چون؛ خلوت خاطره، نقطه عطف، بهار کتاب، هنرخانه، سفرخانه، اندیشه امروز، هر روز با کتاب و گلشن کمال در حوزه امام شناسی و سبک زندگی امام راحل اهتمام دارد.

برای دیدن برنامه «جان افزا» می‌توانید به اینستاگرام  این فرهنگ‌سرا به نشانی imam.farhangsara مراجعه کنید.
نظر شما