پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
همزمان با ماه مبارک رمضان، ۳۰ بسته برنامه برای انتشار در فضای مجازی با عنوان «لحظه‌های آسمانی» توسط فرهنگ‌سرای اخلاق تولید و در طول ماه مبارک رمضان روزانه منتشر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ماه مبارک رمضان، ۳۰ بسته برنامه برای انتشار در فضای مجازی با عنوان «لحظه‌های آسمانی» توسط فرهنگ‌سرای اخلاق تولید و در طول ماه مبارک رمضان روزانه منتشر می‌شود. موضوع این برنامه‌ها ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان، مناجات خوانی، احادیث قرآنی، احکام روزه‌داری، جزءخوانی قرآن کریم و دعای افطار است و انتشار آنها از روز اول ماه رمضان آغاز شده است.، برای انتشار روزانه در فضای مجازی آماده و از روز اول ماه مبارک رمضان هر روز انتشار پیدا می‌کند. 

در این برنامه‌ها ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان و مناجات خوانی و دعای افطار توسط حاج محمدرضا غلامرضازاده و احادیث قرآنی، احکام روزه‌داری و جزءخوانی قرآن کریم نیز با همکاری حجت‌الاسلام علیرضا اسکندری و محمدحسین انتظاری از استادان حوزه علمیه دارالسلام تهیه شده است. 

علاقه‌مندان برای بهره بردن از بسته برنامه «لحظه‌های آسمانی» در ایام ماه مبارک رمضان می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی akhlagh.farhangsara و یا کانال آپارات فرهنگ‌سرا مراجعه کنند.
نظر شما