پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۸۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
نگارخانه آفرینش نقش فرهنگ‌سرای اشراق با هدف دوری از تردد غیرضروری در شهر جهت مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی، نمایشگاه عکس «تصویر فصل» را از چهارم تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۹ در فضای مجازی راه‌اندازی کرده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه آفرینش نقش فرهنگ‌سرای اشراق با هدف دوری از تردد غیرضروری در شهر جهت مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی، نمایشگاه عکس «تصویر فصل» را از چهارم تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۹ در فضای مجازی راه‌اندازی کرده است. این نمایشگاه با هدف ارائه شیوه‌ای جدید و هنری در عکاسی با نگاهی خلاقانه و متفاوت در آثار جواد علمی‌نیا طراحی شده است.

عکس‌ها با تکنیک ماکروگرافی و پانوراما ۳۶۰ درجه عکاسی شده است که در تکنیک ماکروگرافی، اجزای سوژه در عکس پیداست و در عکاسی پانوراما ۳۶۰ درجه کل محیط را نشان داده و یک نقطه مرکزی برای دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

جواد علمی‌نیا متولد ۱۳۶۳ مدرس دانشگاه از سال ۱۳۸۰ عکاسی را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و سابقه  برگزاری ۱۷ نمایشگاه انفرادی با موضوعات مختلف و بیش از ۷۰ نمایشگاه گروهی عکس در گالری‌های مختلف  و سه نمایشگاه هم در کشورهای ترکیه، ایتالیا و آلمان را به صورت انفرادی در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد. وی در حال حاضر علاوه بر فعالیت‌های هنری، به تدریس عکاسی نیز مشغول است.

شهروندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اشراق به نشانی eshragh_farhangsara و یا پرتال فرهنگ‌سرای اشراق به نشانی eshragh.farhangsara.ir  مراجعه کنند.        
نظر شما