پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۸۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
به همت فرهنگ‌سرای اندیشه تولید و منتشر می‌شود
فرهنگ‌سرای اندیشه همزمان با ماه مبارک رمضان ویدئوکلیپ قرائت ترجمه فارسی دعای ابوحمزه ثمالی توسط غلامعلی حدادعادل را تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای اندیشه همزمان با ماه مبارک رمضان ویدئوکلیپ قرائت ترجمه فارسی دعای ابوحمزه ثمالی توسط غلامعلی حدادعادل را تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کند. دعای ابوحمزه ثمالی نیایش خاص بنده با پروردگار در ماه مبارک رمضان است که از امام زین‌العابدین(ع) روایت شده و خواندن آن بر اساس روایات بسیار سفارش شده است.

از این رو فرهنگ‌سرای اندیشه با همکاری دفتر نشر فرهنگ اسلامی اقدام به تهیه و تولید ویدئو کلیپ ترجمه فارسی دعای ابوحمزه ثمالی کرده و هر روز بخش‌هایی از این دعا با قرائت و تفسیر غلامعلی حدادعادل از چهره‌های برجسته فرهنگی کشور در فضای مجازی بارگذاری می‌شود. 

همچنین «حکمت‌های علوی» از دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سرای اندیشه در ماه مبارک رمضان است که در آن، کلیپ‌هایی با بهره‌برداری و استخراج از مفاهیم والای اخلاقی نهج‌البلاغه تولید شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود. موضوع اصلی این کلیپ‌ها آموزش اخلاق شهروندی در آینه آموزه‌های مولای متقیان امیرالمؤمنین(ع) است. این برنامه در قالب فیلم کوتاه و ویدئو با حضور کارشناس مذهبی معصومه اسکویی تهیه شده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده برنامه‌های فوق می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اندیشه به نشانی farhangsara.andishe مراجعه کنند.

نظر شما