پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۸۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
«خلوت خاطره» از مجموعه فعالیت‌های فرهنگ‌سرای امام‌(ره) است که خاطرات امام(ره) به صورت پوستر تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «خلوت خاطره» از مجموعه فعالیت‌های فرهنگ‌سرای امام‌(ره) است که خاطره‌های ناب از سبک زندگی امام (ره) که بیشتر به عنوان یک رهبر کاریزماتیک و ساده زیست که فضایل اخلاقی از الویت‌های زندگی شخصی و رهبری ایشان بوده، تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

این خاطرات همچون اداب همسرداری، رفتار با کودک، نظم وقانون گرایی و .... است که از دیدگاه نزدیکان و اقوام امام(ره) به صورت پوستر طراحی و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

زهرا مصطفوی، فاطمه طباطبایی،حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، حجت‌الاسلام مسیح بروجردی، ایت‌الله محلاتی و... از کسانی هستند که این خاطرات از آنها نقل می‌شود.

بر این اساس یکی از این خاطرات که بر مبنای «آیین فرزند پروری امام (ره)» از زهرا مصطفوی با عنوان «بروید مادرتان تنها نباشد» انتخاب و منتشر شده، آمده است:

اگر زمانی ما دو، سه نفری با هم به نزد امام می‌رفتیم و صحبت می‌کردیم، آقا می‌فرمودند: شما چرا اینجا نشسته‌اید و مادرتان در آن حیاط تنهاست؟ بروید پهلوی مادرتان صحبت کنید.

خلوت خاطره یکی از مجموعه فعالیت های فرهنگسرای امام در فضای مجازی است که علاوه بر فعالیت های عمومی در این فضا به صورت تخصصی در برنامه هایی چون گلستان امام ، نقطه عطف،اندیشه امروز و گلشن کمال  در حوزه امام شناسی و سبک زندگی ایشان  اهتمام دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت این مجموعه خاطرات می‌توانند به نشانی اینستاگرام فرهنگسرای امام (ره) imam.farhangsar مراجعه کنند.
نظر شما