جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۹۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
فتوکلیپ «ضرب‌المثل‌های قرآنی» و «لطیفه‌های شیرین» به همت فرهنگ‌سرای گلستان در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فتوکلیپ «ضرب‌المثل‌های قرآنی» و «لطیفه‌های شیرین» با هدف معرفی منابع، آشنایی با مفاهیم و کاربرد ضرب‌المثل‌های شیرین پارسی در قالب فتوکلیپ به همت فرهنگ‌سرای گلستان در فضای مجازی منتشر شد.

کلیپ «ضرب‌المثل‌های قرآنی» با نگاه به تأثیر شاعران و ادیبان و فقها و حتی مردم کوچه و بازار از پیام وحی و کلام قرآن کریم در چهار شماره با تعداد ۱۰ آیه قرآن در هر نوبت همراه با معنی و ضرب‌المثل استنباط شده از آیات در بین مردم تهیه و تنظیم شده است.

همچنین کلیپ «لطیفه‌های شیرین» در قالب طنز با هدف آشنایی مخاطبان با طنز، نویسندگان طنزپرداز، خوانش لطیفه‌ها و حکایت آنها برگرفته از کتاب لطیفه‌های عبید زاکانی با (طنز نوجوان) نوشته شهرام شفیعی، کتاب ملانصرالدین در تهران نوشته کاظم لاهیجی، کتاب طنز در ادبیات ایران شتر به شرط گربه و حکایات طنز به همت فرهنگ‌سرای گلستان در فضای مجازی منتشر شد.

برای تماشای این کلیپ‌ها می‌توانید به صفحه کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان در آپارات به نشانی aparat.com/ketabkhanegolestan مراجعه کنید. 

فرهنگ‌سرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده است و شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.

نظر شما