سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۹۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مسابقه کتابخوانی «تولد یک قهرمان» به همت کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه کتابخوانی «تولد یک قهرمان» با هدف گرامی‌داشت روز جهانی قدس و همدردی با مردم ستمدیده فلسطین و گسترش فرهنگ حلم، مهربانی و شکیبایی جمعه دوم خرداد ساعت ۱۰:۳۰ در فضای مجازی برگزار می‌شود. 

«ایلیا: تولد یک قهرمان» از انتشارات استودیو کمیکا در قالب موشن‌گرافی طراحی شده است و شرکت‌کنندگان قسمت پایانی داستان را براساس خلاقیت و علاقه خود حدس می‌زنند.

شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و در صورت برگزیده شدن از جوایز ارزشمندی بهره‌مند می‌شوند. 

همچنین برنامه‌های ستارگان بی‌مرز (با موضوع شهدای مقاومت با محوریت سردار سلیمانی) با انتشار فتوکلیپ از رشادت‌ها، تصاویر شهدای مقاومت، زندگینامه شهدا در فضای مجازی، انتشار بیانات رهبری در خصوص روز قدس و پویش برافراشتن پرچم فلسطین در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت روز جهانی قدس است. 

روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ شمسی (رمضان ۱۳۹۹ قمری) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. 

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های روز قدس می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی  @FARHANGSARA_KHANEVADE مراجعه کنند.

نظر شما