پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
به همت فرهنگ‌سرای رازی و به مناسبت روزجهانی قدس، ۸ نماهنگ با عنوان «قبله اول» با محوریت مرتبط با مسئله فلسطین تهیه و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ۸ نماهنگ با عنوان «قبله اول» با محوریت مرتبط با مسئله فلسطین به همت فرهنگ‌سرای رازی تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

در هرکدام از این نماهنگ‌ها به موضوعاتی مجزا از قبیل،حقانیت فلسطین از دیدگاه تاریخی، معرفی شهدای مقاومت ملت فلسطین، معرفی شخصیت‌های جناینکار رژیم صهیونیستی و ذکر گوشه‌هایی از جنایات آنان،کرانه باختری و مسائل مرتبط با آن، نوار غزه، بلندی‌های جولان، قدس قبله گاه اول مسلمانان، قدس سرزمین معراج و کوچ آوارگان پرداخته می‌شود.

در این نماهنگ‌ها تلاش شده تا مسائل مهم و تاریخی مسئله فلسطین از قبیل اهمیت قبله اول مسلمانان در این سرزمین، میزان مالکیت اراضی، کوچ آوارگان، عروج پیامبر، تاریخچه شهر بیت‌المقدس، توزیع جمعیتی و مسئله آوارگان به اختصار برای هموطنان معرفی شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این نماهنگ‌ها به اینستاگرام فرهنگ‌سرای رازی به آدرس farhangsara_razi یا کانال آپارات منطقه به آدرس www.aparat.com/razi_farhangsara مراجعه کنند یا در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55420585 تماس بگیرند.

نظر شما