جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۰۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
شرکت "فورد" قصد دارد برای بازگشایی کارخانه‌های خود، آزمایش کووید-۱۹ را روی کارمندان خود انجام دهد.
شرکت "فورد"(Ford) اعلام کرده که قصد دارد کارمندانی که مشکوک به داشتن نشانه‌های کروناویروس هستند را آزمایش کند تا برای بازگشایی کارخانه در ماه جاری آماده شود.

این شرکت در نظر دارد تا برخی از عملیات اجرایی و تولید را از فردا در کارخانه واقع در آمریکای شمالی آغاز کند. فورد همچنین قصد دارد ۱۲ هزار کارمند را که وظایفی مانند طراحی و آزمایش وسیله نقلیه را بر عهده دارند و کار آنها از راه دور انجام نمی‌شود، به کارخانه بازگرداند.

فورد قصد دارد ابتدا "واکنش زنجیره‌ای پلیمراز"(PCR) را انجام دهد تا افراد مبتلا به کووید-۱۹ را شناسایی کند. از این آزمایش، برای شناسایی آر.ان‌.ای ویروس استفاده می‌شود نه برای شناسایی پادتن‌هایی که واکنش ایمنی بدن هستند.

فورد برای انجام دادن این آزمایش‌ها، قراردادهایی را با سامانه‌های سلامت امضا کرده است. این شرکت در طرح جدید خود، با سازمان "Beaumont Health" در میشیگان، "دانشگاه لوییویل"(UofL) در کنتاکی، "دانشگاه لیبرتی"(Liberty Hospital) در کانزاس، "مرکز پزشکی دانشگاه شیکاگو"(UChicago Medicine) و "بیمارستان یادبود اینگالس"(Ingalls Memorial Hospital) همکاری خواهد کرد.

شرکت فورد، جمعا ۷۲ هزار نفر را در جنوب شرقی میشیگان، لویی‌ویل، کانزاس و شیکاگو استخدام کرده است.

دکتر "والتر تالامونتی"(Walter Talamonti)، مدیر پزشکی فورد گفت: قراردادهای جدید فورد با سازمان‌های سلامت، به این شرکت امکان خواهند داد تا افراد مشکوک به داشتن نشانه‌های کووید-۱۹ را آزمایش کند و نتایج را طی ۲۴ ساعت به دست بیاورد.

نتایج آزمایش‌ها، در اختیار پزشکان شرکت قرار می‌گیرند تا علاوه بر افراد مبتلا، کارمندانی که ممکن است با آنها در تماس باشند، شناسایی شوند. کارمندان شناسایی شده، به مدت ۱۴ روز در قرنطینه قرار می‌گیرند.

"کن واشنگتن"(Ken Washington)، مدیر ارشد فناوری فورد گفت: شرکت ما قصد دارد آزمایش‌های خود را گسترش دهد. فورد در نظر دارد در آینده، آزمایش داوطلبانه پادتن را برای کارمندان خود آغاز کند.

منبع: ایسنا
نظر شما