جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
کلیپ سخنرانی با موضوع «روانشناختی جمعیت مطلقه زنان و مردان، بحران‌ها و آسیب‌های فردی» با هدف واکاوی مشکلات جمعیت رو به افزایش زنان و مردان مطلقه در روند تحولات و گذر به جامعه پست‌مدرن در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کلیپ سخنرانی با موضوع «روانشناختی جمعیت مطلقه زنان و مردان، بحران‌ها و آسیب‌های فردی» با هدف واکاوی مشکلات جمعیت رو به افزایش زنان و مردان مطلقه در روند تحولات و گذر به جامعه پست‌مدرن با سخنرانی لیلا قاسمی کارشناس ارشد روانشناسی در فضای مجازی منتشر شد. 

قاسمی در این سخنرانی دلایل گوشه‌گیری و انزوا در زنان و مردان مطلقه، نادیده گرفتن این قشر از جامعه، آسیب‌های احساسی هیجانی نگاه خانواده و جامعه بدون آگاهی به این افراد، تلاش این افراد برای رفع نیازها برای تداوم زندگی و انتخاب‌های درست، قضاوت‌های نادرست و مخرب جامعه درباره این افراد را که نیاز به اطلاع‌رسانی، برنامه‌سازی در رسانه ملی، پژوهش‌های فرهنگی، پیام‌رسانی با نگاه هنر دارد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

برای تماشای این کلیپ می‌توانید به نشانی https://www.aparat.com/V/XQWO مراجعه کنید. 

همچنین قاصدک از دیگر برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای گلستان با موضوع روانشناسی است که در اولین کلیپ به بررسی «رفتارهای مخرب ناکارآمد» اشاره دارد.

لیلا قاسمی دانشجوی دکتری روانشناسی در این کلیپ به بررسی رفتارهایی نظیر گلایه‌های مداوم، تهدید، تنبیه، رفتارهای نادرست در تعاملات اجتماعی و خانوادگی که پژوهش‌ها نشان از بی‌نتیجه بودن آنها دارند و نیز ارائه راهکارهای مناسب، رفتارها و ارتباطات مؤثر فردی و اجتماعی شفافیت رفتاری، اعتماد به دیگران و شناخت متقابل می‌پردازد.

دسترسی بازدیدکنندگان به این کلیپ نیز از طریق نشانی https://aparat.com/v/nERJY امکان‌پذیر است.

فرهنگ‌سرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده و شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود. 
نظر شما