جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
علیرضا مهدی‌زاده می‌گوید کلاس آموزش مجازی موسیقی یک سری معایب دارد که باعث می‌شود به اندازه کلاس حضوری بازدهی نداشته باشد.
علیرضا مهدی‌زاده خواننده و مدرس آواز سنتی درباره فعالیت‌های خود در ایام قرنطینه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در حال حاضر بیشتر مشغول کارهای شخصی هستم چرا که در این ایام شرایط برای فعالیت موسیقی چندان فراهم نیست.

او ادامه داد: حدود یک سال پیش پروژه‌ای را تحویل دفتر موسیقی دادیم تا با ارکستر سمفونیک تهران اجرا کنیم ولی هنوز خبری از آن به ما داده نشده است. آهنگسازی این پروژه را که در جشنواره صلح بولونیا هم توانست مقام کسب کند آقای حسام جعفری بر عهده دارد. این مسئله برای من جای گله دارد که چرا ارکسترها فقط رپرتوار از پیش‌ تعیین‌شده خودشان را اجرا می‌کنند و از آهنگسازان و خوانندگان جدید استقبال نمی‌کنند.

این مدرس آواز در رابطه با کیفیت آموزشی موسیقی در بستر کلاس‌های آنلاین اظهار داشت: آموزش آنلاین را برای هنرجویان مبتدی صلاح نمی‌دانم ولی برای هنرجویانی که چند سالی کار کرده بودند کلاس آنلاین برگزار کردم و آن‌ها هم تمریناتشان را انجام می‌دادند.

مهدی‌زاده درباره تجربه تدریس در کلاس آنلاین گفت: من قبلاً هم تجربه چنین کاری را داشتم. به نظرم تجربه بسیار خوبی است. به هر حال آموزش به نحوی که انجام شود خوب است. البته یک سری معایب هم دارد که همین معایب باعث می‌شود کلاس مجازی به اندازه کلاس حضوری بازدهی نداشته باشد.

وی درباره فعالیت‌های آینده خود بیان کرد: من یک آلبوم با استاد ساعد دارم و علاوه بر آن در یک پروژه هم با آقای حکمت‌آرا کار کرده‌ام که به‌صورت تک ترک یا آلبوم منتشر خواهد شد.

نظر شما