پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۲۵۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
قطعه موسیقی «۱۹ موج که دریا گشتند» هفته گذشته همزمان با حادثه و خبر شهادت نوزده تن از جوانان برومند انقلاب در ناو کُنارک ارتش، تولید شد.

در مدیریت موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در رثای شهدای حادثه ناو کنارک ارتش ساخته شد.

 قطعه موسیقی «۱۹ موج که دریا گشتند» هفته گذشته همزمان با حادثه و خبر شهادت نوزده تن از جوانان برومند انقلاب در ناو کنارک ارتش، تولید شد.

این قطعه موسیقی با کلام، تازه ترین اثر مدیریت موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که  با همکاری  بخش ادبیات  و موسیقی و سرود تولید شده است.

شاعر اثر «بیت الله جعفری» شاعر برجسته آیینی کشور و صاحب سروده های خاطره انگیز آیینی و حماسی است.  امیر حسین سمیعی نیزآهنگسازی این قطعه موسیقی را برعهده داشته است.

امیرحسین سمیعی سال گذشته قطعه پر سر و صدای «قاب آه» را با صدای «محمد معتمدی» منتشر کرده بود. او سابقه همکاری با فیلم سازان برجسته  ایی چون اسماعیل میهن دوست، عباس رزیجی و همچنین شاعرانی چون محمدعلی بهمنی  علی رضا قزوه و خوانندگانی چون محمد معتمدی و سینا سرلک را دارد.

خواننده این اثر «امیرقاسم صدقی» خواننده جوان و انقلابی است . او پیش از این نیز با صدا و سیمای جمهوری اسلامی در آثار متعددی به عنوان خواننده همکاری داشته است.


نظر شما