پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
فراخوان چهارمین فروش آنلاین گالری آرتیبیشن با آثاری از پیشکسوتان هنر و جوانان مستعدی که پیش از این اثری در حراج‌های معتبر داخلی و یا بین‌المللی ارائه داده باشند، منتشر شد.
از سال گذشته تاکنون سه مزایده از آثار هنری در کانال خصوصی آرتیبیشن برگزار شده است و اکنون در چهارمین دوره برگزاری آن در خرداد سال ۹۹، اقدام به فروش آثار مجموعه‌دارانی خواهد شد که تصمیم به فروش فوری آثار خود دارند. آثار این مزایده از پیشکسوتان هنر و جوانان مستعدی خواهد بود که پیش از این اثری در حراج‌های معتبر داخلی و یا بین‌المللی ارائه داده باشند.

همه مجموعه‌داران و صاحبان اثری که تمایل به فروش فوری آثارشان دارند، می‌توانند نهایتاً تا روز نهم خرداد ماه، آثار منتخب خود را از هنرمندانی که بازار تثبیت‌شده‌ای دارند، ارسال کنند. تاریخ برگزاری این مزایده از روز ۲۰ خردادماه آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد شد.

در دوره‌های پیشین مجموعاً ۴۵ اثر گزینش شده بود که هر اثر به مبلغ حداقل یک دوم ارزش واقعی خود در مزایده حضور یافتند تا آمادۀ جذب پیشنهاد قیمت‌های بالاتر شوند. با آغاز هر مزایده خریداران به مدت ۴۸ ساعت فرصت پیشنهاد خرید در بازه‌های بالاتر داشتند و آثارِ مجموعه‌داران پس از ۴۸ ساعت به فروش رسیدند. در این مزایده‌ها در مجموع با فروش ۸۹ درصد، ۴۰ اثر از کل آثار به فروش رسید و گران‌ترین آثار در دومین مزایده اثر پرویز تناولی بود که با تعداد ۵ بید و رشد ۱۳ درصدی ۲۲۰ میلیون تومان به فروش رسید.

علاقه‌مندان برای فروش آثار خود در مزایده می‌توانند با شرایط ذیل آثار خود را به تلگرام و یا واتس‌اپ شمارۀ ۰۹۱۲۲۱۲۱۰۳۰ ارسال کنند. اثر ارسالی باید از هنرمندان پیشکسوت و بنامی که سابقه حضور در حراجی‌های معتبر را دارند باشد و همچنین قیمت اولیه اثر در شروع مزایده باید حداقل یک دوم قیمت واقعی آن باشد.

اطلاعات آثار دوره چهارم و نیز جزئیات شرکت در مزایده مانند دوره‌های پیشین خواهد بود که متعاقباً اعلام خواهد شد.


نظر شما