پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
همزمان با روز جهانی قدس، فرهنگ‌سرای اخلاق بسته برنامه «قبله‌گاه مقاومت» شامل ۹ محصول تولیدی در قالب‌های مختلف را تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به محدودیت‌های اعلام شده ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و به منظور همبستگی با ملت ستمدیده فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی، همزمان با روز جهانی قدس، فرهنگ‌سرای اخلاق بسته برنامه «قبله‌گاه مقاومت» شامل ۹ محصول تولیدی در قالب‌های مختلف را تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.  

قرائت قطعنامه محکومیت رژیم غاصب توسط نوجوانان دارالمؤمنین طهران با عنوان «قدس و نابودی صهیونیست»، کلیپ جنایات صهیونیست‌ها در حق کودکان فلسطینی با عنوان «قدس و کودکان مظلوم»، پادکستی از تاریخچه اشغال بیت‌المقدس و فلسطین با عنوان «قدس و غاصبان فلسطین»، روایتی بر اعجاز امام(ره) در نامگذاری روز قدس با عنوان «قدس؛ ابتکار امام(ره)»، همچنین تحلیلی موشکافانه بر معامله قرن با عنوان «قدس؛ ابطال جنایت قرن» از محصولات بسته برنامه «قبله‌گاه مقاومت» است.  

از دیگر محصولات این بسته برنامه می‌توان به «قدس و رهروان خمینی(ره)» شامل تصاویری از حضور خانواده‌ها در مراسم روز قدس سال‌های گذشته، «قدس و حماسه زهرایی» شامل گزارش تصویری از تأثیر بانوان در نهضت مقاومت، همچنین کلیپی از آثار ماندگار هنرمندان در مورد روز قدس با عنوان «قدس به روایت هنر» و نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر نهضت مقاومت با عنوان «قدس و سلیمانی‌ها» اشاره کرد.

۹ محصول تولیدی بسته برنامه «قبله‌گاه مقاومت» همزمان با روز جهانی قدس در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی: Akhlagh.farhangsara و مراکز فرهنگی هنری و همچنین آپارات بارگذاری و منتشر شده است.
نظر شما