شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
به مناسبت تولد شهید «شهروز مظفری‌نیا»، مدیر فرهنگی هنری هنری منطقه ۱۷ به همراه جمعی از کارکنان به نیابت از ریاست سازمان فرهنگی هنری در منزل این شهید والا مقام حضور یافتند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت تولد شهید «شهروز مظفری‌نیا»، مدیر فرهنگی هنری هنری منطقه ۱۷ به همراه جمعی از کارکنان به نیابت از ریاست سازمان فرهنگی هنری، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در منزل این شهید والا مقام حضور یافتند.

در این دیدار لوح تبریک و تکریم به همراه هدیه‌ای از طرف حجت‌الاسلام امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری توسط محمد سعادت  رییس فرهنگ‌سرای سردار شهید حاج قاسم تقدیم این خانواده شهید شد.

در این دیدار خانواده و همسر شهید به بیان خاطرات، خصوصیات اخلاقی و خدمت مجاهدانه فرمانده تیم حفاظت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه و سرکوب نیروهای داعش با افتخار همرزمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند و یاد و خاطره شهید با ذکر صلوات و فاتحه گرامی داشته شد.

شهید شهروز مظفری نیا متولد ۱۳۵۷ شهر قم بود که در روز جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله تروریستی و جنایتکارانه آمریکایی‌ها در شهر بغداد عراق به آرزوی دیرینه خود رسید و افتخار شهادت در کنار فرمانده خود را به یادگار گذاشت. پیکر مطهر این فرمانده با اخلاص در قبه الشهدای حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

فرهنگ‌سرای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در انتهای خیابان سجاد جنوبی- میدان بهاران– بوستان بهاران واقع است و علاقه‌مندان برای آگاهی از فعالیت‌های این مرکز می‌توانند با شماره تلفن 66231119 تماس بگیرند.

نظر شما