شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۴۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
همزمان با پایان یک ماه بندگی روزه‌داران و نمازگزاران، فرهنگ‌سرای اخلاق با انتشار بسته برنامه «شکرانه بندگی» ویژه فضای مجازی به استقبال عید سعید فطر می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به محدودیت‌های ستاد ملی کرونا در برپایی تجمعات، امسال به مناسبت عید سعید فطر، بسته برنامه «شکرانه بندگی» توسط فرهنگ‌سرای اخلاق جهت انتشار در بستر فضای مجازی تولید شده است. 

در این بسته برنامه، تولیداتی با عناوین «عید در سیره اهل بیت(ع)» با تبیین توصیه‌های اهل بیت(ع) در روز عید سعید فطر، آشنایی با سنت‌ها و آداب کشورهای اسلامی در عید سعید فطر با عنوان «عید از نگاه ملل» و تصاویری از برپایی نماز عید در روستاها، عشایر و قومیت‌ها در قالب کلیپ با عنوان «عید بندگان خوب خدا» تهیه شده است.

همچنین در این بسته برنامه، اعمال و مستحبات عید فطر با عنوان «عید بندگی» و توصیه‌های پزشکی درباره تغذیه سالم در روز عید فطر با عنوان «عید و سلامتی» برای مخاطبان تبیین شده است.

«عید و رزمندگان» ویژه تصاویر رزمندگان در روز عید سعید فطر و همچنین توصیه‌ها و بیانات مقام معظم رهبری درباره عید سعید فطر با عنوان «عید در نگاه رهبری» به همراه گزارش مصوری از حفظ حجاب در نماز عید در داخل و خارج کشور با عنوان «عید و آراستگی» از دیگر تولیدات بسته برنامه «شکرانه بندگی» است.

۹ محصول بسته برنامه «شکرانه بندگی» همزمان با شب عید سعید فطر در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی Akhlagh.farhangsara منتشر می‌شود.
نظر شما