شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۸۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
مسئول دبیرخانه چهارمین جشنواره «مادران قصه‌گو» در فضای مجازی از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۶ تیر خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ و هنر، سیداحمد موسوی رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) گفت: با توجه به درخواست مخاطبان برای تمدید مهلت جشنواره، علاقمندان می‌توانند تا ۶ تیر آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
 
رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) با بیان اینکه متقاضیان شرکت در جشنواره باید برای دریافت فراخوان به سایت جشنواره به آدرس madaran-q.farhangsara.ir مراجعه کنند، افزود: معرفی کامل جشنواره، آموزش قصه‌گویی، ثبت‌نام متقاضیان، گالری تصاویر، آرشیو دوره‌های قبل، اخبار و بازتاب‌های رسانه‌ای و دعوت از مخاطبان در قالب نمایش دو کلیپ ویژه از استاد مصطفی رحماندوست و پروین پناهی نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان، از جمله بخش‌های مختلفی است که در سایت جشنواره لحاظ شده است.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ درباره شرایط شرکت در جشنواره گفت: متقاضیان می‌توانند پس از مشاهده مطالب و فیلم‌های آموزشی بارگذاری شده در سایت جشنواره، فیلم‌های قصه‌گویی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌هایی همچون واتس آپ و سروش ارسال کنند.
 
مسئول دبیرخانه چهارمین جشنواره مادران قصه‌گو مستقر در فرهنگ‌سرای خاتم(ص) اظهار داشت: قصه‌های قرآنی، قصه‌های بومی محلی، قصه‌های آزاد با موضوعات دلخواه و قصه‌های کرونایی چهار بخش موضوعی جشنواره هستند.

موسوی درباره بخش ویژه قصه‌های کرونایی گفت: شاخص اصلی این بخش در قصه پردازی، خلاقیت مادران قصه‌گو در بیان قصه‌هایی نو و خلاقانه برای کودکان با محتوای اصلی مبارزه با ویروس کرونا، همدلی و اتحاد برای شکست این ویروس و آگاه سازی کودکان از خطرات و نحوه مقابله با آن است. همچنین تجلیل و تکریم مدافعان سلامت و تبیین زحمات این عزیزان در قالب قصه، یکی از موضوعات اصلی این بخش است.

دبیرخانه مرکزی چهارمین جشنواره ملی مادران قصه‌گو به نشانی: تهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان پژاند، خیابان شیرودی، بوستان لواسانی، فرهنگ‌سرای خاتم(ص) با شماره تماس: 7-66207065 پاسخگوی شهروندان است.
نظر شما