جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
همزمان با سی‌و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بسته برنامه «سوگ یار» ویژه تولیدات فرهنگی برای انتشار در فضای مجازی توسط فرهنگ‌سرای اخلاق آماده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با ۱۴ خرداد و سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، یازده محصول فرهنگی در بستر فضای مجازی آماده و منتشر می‌شود.
 
ویدیو کلیپ «امام (ره) از دیدگاه ملل» شامل دیدگاه مقامات بلند پایه کشورهای دنیا درباره امام خمینی (ره) ،کلیپ تصویری «امام (ره) در قالب هنر» ویژه تبیین سخنرانی و توصیه‌های امام (ره) به هنرمندان متعهد، «امام (ره) و بانوان» نیز به اهمیت و جایگاه زنان از نظر امام خمینی (ره) پرداخته می‌شود.

از دیگر محصولات تولیدی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می‌توان به «امام و حجاب» شامل بررسی اندیشه‌های امام (ره) در مورد حجاب و عفاف، «امام و خانواده»، رفتارهای امام با همسر، فرزندان و نوه‌ها، «امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی» شامل زندگینامه و شخصیت امام (ره) همراه با مبارزات از نوجوانی تا ارتحال و محصول «امام(ره) به روایت رنگ‌ها» ویژه آشنایی با هنرمندانی است که برای اولین بار پرتره امام (ره) را به تصویر کشیده‌اند اشاره کرد.

محصولات «امام (ره) و محیط زیست سالم»، «امام (ره) و جوانان» ، «امام (ره) و دفاع مقدس»، «امام(ره) و سلامتی» از دیگر محصولاتی است که در قالب فتوکلیپ به مناسبت سالگرد ارتحال امام آماده انتشار در فضای مجازی می‌شود.

فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است. 

نظر شما