پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
مسابقه حل جدول کلمات «جوانمردی بیاموز» به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای به همت کتابخانه ۱۵ خرداد منطقه ۱۸ برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر، ۱۷ شوال که امسال مصادف با ۲۰ خرداد است، سالروز پیروزی سپاه اسلام مقابل سپاه کفر در جنگ خندق است که روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری شده است. در این جنگ امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) اسوه جوانمردی و شجاعت سپاه اسلام، عمر بن عبدود نماد شرک و بت‌پرستی را به خاک مذلت نشاند.

به همین مناسبت کتابخانه ۱۵ خرداد منطقه ۱۸ مسابقه جدول کلمات «جوانمردی بیاموز» را با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با فرهنگ پهلوانی برگزار می‌کند. 
 
این مسابقه به صورت جدول کلمات متقاطع طراحی شده و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و شرکت‌کنندگان پس از حل آن، باید پاسخ نهفته در درون خانه‌های جدول را پیدا کرده و ارسال کنند. رمز جدول نیز نام یکی از پر افتخارترین پهلوانان ایران است.
 
مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان خرداد ماه است و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند به سایت فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir یا صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی farhangsara_khatam مراجعه کنند. 
نظر شما