شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۵۹۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
فرهنگ‌سرای ابن‌سینا همزمان با فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، ویدئوکلیپ «تکیه‌گاه ملت» را به سه زبان منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، ویدئوکلیپ برگزیده بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عنوان «تکیه‌گاه ملت»، به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد. 

در این ویدئو بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب با محوریت شناخت ابعاد شخصیت سیاسی حضرت امام(ره) به عنوان الگوی یک رهبر مقتدر بازخوانی شده است. برخورد شجاعانه و عاقلانه در مقابل دشمنان، توجه و رعایت اولویت‌های انقلاب، اعتماد به توانایی‌های ملت، بی‌اعتمادی به دشمن، اهتمام به همبستگی و اتحاد ملت و دوری از هر آنچه بین آحاد مردم دوقطبی ایجاد کند و ایمان راسخ به وعده الهی نکاتی از شخصیت سیاسی بنیان‌گذار کبیر انقلاب است که از نگاه مقام معظم رهبری بیان می‌شود.

تکیه‌گاه ملت ششمین ویدئوکلیپ از مجموعه تولیدات ویدئویی «نشان» است که به طرح بیانات مقام معظم رهبری در برهه‌های مهم ملی و مذهبی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این ویدئو را در ادامه مشاهده کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.

نظر شما