شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۹۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
بیست و هفتمین جشنواره تجسمی جوانان با تغییر مکان امسال هم برگزار خواهد شد.
در این ایام که برگزاری رویداد‌های مختلف هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و یا تعطیل شده اند، برگزاری جشنواره‌های تجسمی از جمله جشنواره تجسمی جوانان مسئله مهمی است که باید دید آیا به بیست و هفتمین دوره خود می‌رسد یا خیر؟

 طبق شنیده‌های موثق بیست و هفتمین دوره این رویداد بزرگ همانند دوره‌های پیشین به دبیری رضوان صادق زاده و در رشته‌های مختلف هنری برگزار می‌شود. همچنین شنیده شده مکان برگزاری آن باغ هنر در تهران است.

آماده سازی جوایز برگزیدگان دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر

دوازدهمین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی فجر که متاثر از مسائل و اتفاقات گوناگون جامعه و سیاست، انصراف گروهی دبیران، داوران و هنرمندان را در کمتر از یک شبانه روز تجربه کرد، هم اکنون در مرحله پایانی و اهدای جوایز قرار دارد. اما کرونا مانع از آن شد که اختتامیه این رویداد به خوبی و خوشی برگزار شود از این رو برنده‌های دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر که بعضا در این دوره نخستین تجربه حضور و کسب رتبه را تجربه کردند، ناچار شدند که لذت قدم برداشتن روی سِن و دریافت طوبی زرین از دست اساتید پیشکسوت را با دریافت جایزه از درب منازلشان معاوضه کنند.

در حال حاضر دبیرخانه این جشنواره بسته‌هایی شامل طوبی زرین، لوح تقدیر، گواهی حضور، گواهی خرید اثر و امتیاز عضویت در موسسه توسعه تجسمی و... را آماده می‌کند تا در روز‌های آتی به دست برندگان این فستیوال برساند.

نظر شما