چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۱۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
برگزیدگان دوره اول مسابقه «داستان نیمه تمام» که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برگزار شده بود بر اساس شاخصه‌های تکنیک‌های داستان نویسی انتخاب و توسط کانون زنگ داستان فرهنگ‌سرای اخلاق اعلام شد.
 پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره اول «مسابقه داستان نیمه تمام» که فراخوان آن از طریق فضای مجازی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان انجام شده بود، علاقمندان می‌توانستند ادامه این داستان با موضوع ماه مبارک رمضان را تکمیل کنند: «یک ساعتی از افطار گذشته بود. با نگرانی به بابام گفتم: بابا فکر نمی کنی مامان دیر کرده؟» بابام که ناشیانه سعی می‌کرد نگرانی شو از من مخفی کنه، گفت: نه بابا. دم افطاره دیگه، نونوایی‌ها شلوغه. اما بدون مقدمه رفت که لباس بپوشه و بره دنبالش ....»

علاقه‌مندان به هنر داستان نویسی، بر اساس توانمندی ذهنی خود، داستان را تکمیل و عنوانی برای داستان انتخاب و به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند که هیات داوران مرکب از اعضا کانون زنگ داستان فرهنگ‌سرای اخلاق از بین ده‌ها اثر رسیده، براساس شاخصه‌های تکنیک‌های داستان نویسی آثار؛سیده عاطفه موسوی از اندیمشک با داستان‌های «سهم من از زندگی» (80امتیاز) و «نان تازه» (75 امتیاز) و حمیده مشکی با داستان «قاب» (75 امتیاز) به عنوان برگزیدگان مرحله اول داستان‌های نیمه تمام انتخاب کردند.

آثار برتر این دوره و دوره‌های آتی پس از ویرایش در قالب کتابی منتشر خواهد شد.

فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، واقع است و شماره تلفن 33355036 آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.   

نظر شما