جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۲۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری اعلام کرد: دسترسی رایگان به مقالات در پایگاه‌های اطلاعات علمی تا پایان تیرماه ۹۹ تمدید شد.
این مرکز اعلام کرد با هدف ایفای نقشی هرچند کوچک در شرایط خاص پیش آمده، دسترسی به صورت مجازی به منابع اطلاعات علمی تمام متن این مرکز، برای اساتید، پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر هموطنان، بدون نیاز به کد شناسایی و کلمه عبور فراهم خواهد بود تا جامعه علمی کشور بدون مراجعه حضوری، نسبت به تأمین اطلاعات علمی مورد نیاز خود اقدام کنند.

مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، با دارا بودن طیف وسیعی از پایگاه‌ها و منابع اطلاعات علمی (نظیر پایگاه اطلااتی مجلات علمی معتبر کشور، پایگاه اطلاعاتی مقالات همایش‌های علمی ملی و بین‌المللی و سایر منابع علمی مورد نیاز پژوهشگران) نقش مهمی را در تأمین نیازهای اطلاعات علمی جامعه علمی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منطقه ایفا می‌کند.

عمده این اطلاعات و منابع به صورت برخط تهیه شده و از طریق وبگاه سازمان به آدرس www.ricest.ac.ir قابل دسترس است.

کاربران می‌توانند از طریق وبگاه این مرکز به آدرس (https:// http://ricest.ac.ir/) مقالات علمی مورد نیاز خود را دانلود و مطالعه کنند.

کاربران پس از جستجوی موضوع مورد نظر خود و کلیک بر روی گزینه «پی دی اف» یک تصویر مشاهده خواهند کرد که قیمت فایل مورد نیاز را «صفر» اعلام کرده است. پس از کلیک بر روی گزینه خرید فایل، در تصویر جمله «فایل را به صورت رایگان دریافت کنید» درج شده است که کاربر می تواند به صورت رایگان مقاله مورد نظر خود را دانلود کند.

نظر شما