پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۳۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
فرهنگ‌سرای فردوس برنامه کتاب‌خوانی گوینده‌های مطرح صدا و سیما با عنوان «یک سر و هزار صدا» را در فضای مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای فردوس برنامه کتاب‌خوانی گوینده‌های مطرح صدا و سیما با عنوان «یک سر و هزار صدا» را با شعارهای «خانه همیشه امن است» و «به سوی آسمان» در فضای مجازی برگزار می‌کند.

در این برنامه گوینده‌های نام آشنایی چون هومن خیاط، سارا جامعی و شادی هاشم‌لو که آثار بسیاری به ویژه در بخش صداپیشگی انیمیشن دارند، به قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان پرداخته‌اند که با انتشار در صفحات و کانال‌های مجازی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و همچنان اجرای آن ادامه دارد.

کتاب‌های آموزنده‌ای که برای خوانش انتخاب شده‌اند عبارت‌اند از: «روباه و پنیر» از مجموعه قصه‌های خوب ما، «دزد و چوپان» از مجموعه قصه‌های شب، «خورشید خانم مامان شده» و «بچه فیل گم شده» از مجموعه قصه‌های قد و نیم قد برای کودکان، «مشکل آقای مربع» از مجموعه چهارم قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک و...

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی ferdos.farhangsaraa و کانال آپارات، قسمت‌های مختلف برنامه «یک سر و هزار صدا» را تماشا کنند و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
نظر شما