پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۴۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش کردستان، برگزیدگان ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را اعلام کرد.
اعلام نتایج استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی
اکبر زاده رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش کردستان گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در راستای ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج سنتی در شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، هرساله اقدام به برگزاری جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی می‌کند و این می‌توانند بسیاری از مشکلات تربیتی دانش آموزان پایه‌های هفتم و هشتم را حل نموده و زمینه فرهنگ سازی، ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی را در مدرسه فراهم آورند.

او افزود: تعداد ۱۸۸ نفر از مدرسین درس تفکر و سبک زندگی در مرحله شهرستانی در مناطق و نواحی استان به صورت تدریس کلاسی و تدریس مجازی در جشنواره شرکت داشتند که از این تعداد ۳۵ تدریس موفق، به مرحله استانی راه یافت.

اکبر زاده بیان کرد: پس از داوری آثار دریافت شده، تعداد ۸ نفر به عنوان نفرات برتر تدریس استانی در پایه‌های هفتم و هشتم انتخاب و به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند که مورد تقدیر استانی و شهرستانی قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره امور تربیتی استان کردستان در ادامه به برگزیدگان استانی ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اشاره کرد و گفت: فاطمه احمد زاده از شهرستان بیجار، صادق اسدی و سحر دولتیاری هردو از ناحیه دو سنندج، فرهاد محمدی از شهرستان کامیاران، نسیم اکبری از منطقه کلاترزان، سعید مرادی از شهرستان قروه، زمانه رضایی از شهرستان سقز و سهیلا شیخ احمدی از ناحیه یک سنندج به عنوان نفرات برگزیده استانی این جشنواره معرفی شدند.

نظر شما