جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران برنامه «چمران دل‌ها» را برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران برنامه «چمران دل‌ها» را برگزار می‌کند.  در این برنامه کلیپ‌های متعدد از سخنان شهید چمران از ۲۶ تا ۳۱ خردادماه در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

برنامه‌های مناجات یار (بخش‌هایی از مناجات‌نامه شهید چمران)، مصطفای خوبی‌ها (بخش‌هایی از زندگینامه شهید چمران)، روایت «چ» (نقد و بررسی فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا)، دانشمند عارف (شهید چمران در کلام رهبری معظم انقلاب)، رحمت بیکران شهدا (سخنان شهید چمران با موضوع شهادت)، مثل چمران (فتوکلیپ پیام امام خمینی) و مناجات شهید چمران (مناجات خوانی شهید چمران) به صورت مجازی در قالب کلیپ، فتوکلیپ و پادکست منتشر می‌شود.  

همچنین «مرد خدا»  به منظور بازدید از خانه موزه شهید چمران به صورت مجازی از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران است.  

مصطفی چمران در ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۰ در مسیر دهلاویه - سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پشت سرش در ۴۹ سالگی به مقام والای شهادت نائل شد. 

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگ‌سرا می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی @FARHANGSARA_KHANEVADE مراجعه کنند. 
نظر شما