جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۴۸۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
عضو گروه اوهام می‌گوید بعد از برگزاری کنسرت درباره انتشار آلبوم جدید تصمیم‌گیری خواهد شد.
بابک ریاحی‌پور آهنگساز، نوازنده گیتار باس و عضو گروه اوهام درباره فعالیت این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: چند ماه اخیر برای من به لحاظ ضبط موسیقی، خوب بود. در این مدت بیش از 30 قطعه ضبط کردم که هیچ‌کدام از آن‌ها کار خودم نبود. ضمن این که کارهایی را که مدت‌ها بود ضبط نکرده بودم در این مدت ضبط کردم.

او ادامه داد: پروژه اصلی من با گروه اوهام است. در حال حاضر منتظر اختصاص سالن کنسرت هستیم. اگر این اتفاق بیفتد و سالن در اختیار ما قرار بگیرد، حتماً کنسرت برگزار می‌کنیم. ما در این گروه الآن به مرحله‌ای رسیده‌ایم که اگر به نتیجه برسیم کاری بازدهی مالی ندارد آن را انجام نمی‌دهیم.

این نوازنده درباره آلبوم جدید این گروه اظهار داشت: دو سال است منتظر هستیم تا 20 سالگی آلبوم "نهال حیرت" را جشن بگیریم. بنابراین تا زمانی که این اتفاق نیفتد آلبوم جدیدی ضبط نمی‌کنیم. ابتدا کنسرت برگزار شود و به قول گفتنی ما از جمعیت انرژی بگیریم و بعد سراغ کارهای جدید برویم. درواقع همه این‌ها مستلزم این است که تکلیف کنسرت ما مشخص شود.

ریاحی‌پور در رابطه با سایر فعالیت‌های خود گفت: من تا پیش از شیوع کرونا با محمد معتمدی کار می‌کردم و درگیر برگزاری تور کنسرت‌ها بودیم ولی برنامه‌های ما لغو شد. با گروه موسیقی رادیو هم چند کلیپ و آهنگ جدید کار کرده‌ایم. آخرین تک‌آهنگی که در این گروه منتشر کردیم قطعه "آینه عشق" بود که قرار است در قالب آلبوم "رادیویی 2" منتشر شود که تاکنون سه قطعه آن منتشر شده است. با گروه رادیو هم صد درصد کنسرت خواهیم داشت.

وی در پایان درباره تأثیرات کرونا بر روی فعالیت‌های موسیقی خاطرنشان کرد: کرونا فقط باعث شد چند کنسرتی که می‌خواستم اجرا کنم لغو شود ولی خوشبختانه ضبط قطعاتم زیاد شد. فکر می‌کنم بزرگ‌ترین ضربه را نوازندگانی خوردند که اجرای زنده می‌رفتند. من نوازنده استودیویی هستم و ضربه زیادی ندیدم.

نظر شما