پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۵۲۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کتاب «سبک زندگی اسلامی» به آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.
کتاب آیت‌الله علم‌الهدی منتشر شد
کتاب «سبک زندگی اسلامی» به آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

کتاب «سبک زندگی اسلامی» به بیان آموزه‌های اسلامی درباره مهم‌ترین ابزارهای زندگی ‌می‌پردازد و نویسنده در این کتاب در دو بخش کلیات و مفاهیم سبک زندگی از منظر اسلام، سعی کرده به سوالاتی از جمله: مهم‌ترین ابزارهای زندگی در آموزه‌های دینی ما کدامند؟ جزییات رایج در متن زندگی، خانه، خانواده، کار و تعاملات اجتماعی از دیدگاه سبک زندگی اسلامی چگونه‌اند؟ پاسخ دهد.

سبک زندگی به فرموده رهبر معظم انقلاب بخش اساسی و حقیقی پیشرفت و تمدن‌سازی نوین اسلامی است و لازمه انتخاب سبک زندگی، پیروی از یک مکتب و ایدئولوژی می‌باشد. لذا در این کتاب به منظور تبیین سبک زندگی بر اساس آموزه‌های اسلامی، نخست مطالب و مفاهیم کلی درباره سبک زندگی بیان شده است و سپس آموزه‌های اسلامی درباره مهم‌ترین ابزارهای زندگی یعنی علم و دانش، توان و قدرت و مال و ثروت مطرح شده است.

در ادامه این اثر، مهم‌ترین جزییات رایج در متن زندگی مثل خانواده، مسکن، خوراک و تغذیه، کار و اشتغال و تعامل و رفتار با دیگران مورد برررسی قرار گرفته است.

این اثر به قلم آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به نگارش در آمده است و سید مهدی مرویان حسینی کار تحقیق و تنظیم آن را انجام داده است.

کتاب «سبک زندگی اسلامی» در شمارگان هزار نسخه‌، قطع وزیری منتشر شده و با قیمت سیصد و بیست هزار ریال در فروشگاه‌های به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین افراد می‌توانند برای تهیه این کتاب به سایت به‌نشر به نشانی https://behnashr.com مراجعه کنند.


منبع:خبرگزاری مشرق

برچسب ها: سبک زندگی
نظر شما