جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، پادکست «پرستوی دهلاویه» با پرداختن به زندگینامه و مناجات شهید دکتر چمران به همت فرهنگ‌سرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران، پادکست «پرستوی دهلاویه» با پرداختن به ابعاد زندگی، تحصیلات، سوابق مبارزاتی و همچنین مناجات و یادداشت‌های عارفانه این شهید والامقام تولید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. 

در این محصول صوتی ۹ دقیقه‌ای که با صدای محدثه امینی تولید شده، تلاش شده تا به طور خلاصه به زندگی، موفقیت‌های تحصیلی، حضور در دفاع مقدس، شهادت و شخصیت پرتلاش و جهادی شهید مصطفی چمران به عنوان یک الگوی مبارز جهادی، اخلاق‌گرا و متخصص پرداخته شود. در این محصول همچنین بخشی از مناجات و ابعاد شخصیت عارفانه شهید بازخوانی می‌شود.

این پادکست در صفحات اینستاگرام و آپارات فرهنگ‌سرای شهید حاج قاسم سلیمانی بارگذاری شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره بردن از این محصول به نشانی‌های زیر مراجعه کنند. 
لینک محصول در آپارات: https://www.aparat.com/v/5dCfW
لینک محصول در اینستاگرام:  https://www.instagram.com/p/CBpjCqVnoZ5/

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۶۲۳۱۱۱۹ تماس بگیرند. 
نظر شما