جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۵۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
پادکست صوتی نمایش‌های رادیویی «کرونا جونم میخوام برات زن بگیرم» و «اگه کرونایی هستی یه فوت کن» در فضای مجازی فرهنگ‌سرای سرو منتشر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کانون فرهنگی هنری ویدار فرهنگ‌سرای سرو با هدف بسترسازی برای علاقه‌مندان به هنر به ویژه هنر گویندگی و اجرا و تهیه آثار فرهنگی در قالب بسته‌های صوتی، در حال ضبط نمایش‌های جدید رادیویی است که هر کدام از آنها با موضوعات مختلف برای مناسبت‌های مختلف به سفارش رادیو جوان و فرهنگ‌سرای سرو توسط نویسندگان، گویندگان و ادیتورهای این کانون ضبط و تولید می‌شوند.

نمایش‌های طنز رادیویی «کرونا جونم میخوام برات زن بگیرم» و «آگه کرونایی هستی یه فوت کن» به تهیه‌کنندگی شهرام صدیق با توجه به شرایط کنونی مبارزه با ویروس کرونا در کشور و برای ایجاد روحیه و انرژی مثبت به مخاطبان تهیه شده است. 

نمایش رادیویی طنز «کرونا جونم می خوام برات زن بگیرم» به تهیه‌کنندگی شهرام صدیق، نوشته مهدی محمدی و نقش‌آفرینی رضا احسانی و شهرام صدیق با تدوین بتول عباسی و نمایش رادیویی طنز «آگه کرونای هستی یه فوت کن» نوشته فاطمه فراهانی و نقش‌آفرینی محمد کیقبادی و شهرام صدیق با تدوین  بهاره شاه‌محمدی تهیه شده است.

در حال حاضر کانون هنری ویدار فرهنگ‌سرای سرو با توجه و بهره‌گیری از اعضای هنرمند علاقه‌مند و توانمند خود شامل گروه نویسندگان، گویندگان و ادیتورهای علاقه‌مند و توانمند توانسته است به تولید آثار جدیدی در زمینه‌های مختلف برنامه‌های رادیویی، پادکست‌های صوتی، کتاب‌های صوتی و دوبله فیلم و انیمیشن بپردازد.

علاقه‌مندان برای دریافت این دو نمایش رادیویی می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای سرو به نشانی @farhangsara_sarv مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

نظر شما