جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۴
خسارت ناشی از بسته شدن سینماها به علت همه گیری کووید-19 چند صد میلیون یورو برآورد شده است.

1-خسارت ناشی از بسته شدن سینماها به علت همه گیری کووید-19 چند صد میلیون یورو برآورد شده است. این امر بیشتر از آن جهت قابل توجه است که در سال 2019 با 213 میلیون تماشاگر ، یکی از بهترین سال را درتاریخ خود را داشته است.
2- با تعطیلی سینماها بسیاری از تولیدات بزرگ فرانسه و هالیوود به روزهای بهتر موکول شدند.پیش بینی می شود امسال این حرفه کاهش یک سوم تماشاگران را داشته باشد. اما بحران فراتر از كاهش حضور است: كل موازنه بخش تضعیف شده است.
3- ارزیابی پیامدهای  آن بر عادت تماشاگران  چندین ماه زمان خواهد برد. در زمان قرنطینه،  عموم مردم به طور گسترده به تلویزیون یا رایانه  به ویژه برای تقاضا یا تماشای فیلم ها در یکی از سیستم عامل ها در اینترنت منتقل شدند.
4- به گزارش شرکت تحقیقاتی موفت‌ناتانسون بازار تقاضا فیلم های ویدئویی باید تا سال 2024 در سراسر اروپا دو برابر شود.
5- افزایش تقاضای فیلم های ویدئویی فقط باعث افزایش ظرفیت بازیگران آنلاین برای جذب بیشتر استودیو ، فیلمساز و تهیه کننده خواهد شد که به آنها امکان می دهد کاتالوگ های خود را گسترش داده و به ضرر صنعت سنتی سود ببرند.
6- برای همزیستی بهتر با عرضه دیجیتالی که غیرقابل اجتناب است ، ابتدا باید  برنامه ریزی سالن های سینما هرچه سریع تر تمام غنای و تنوع خود را دوباره به دست آورد.
7- به ویژه لازم است دستورالعمل اروپایی موسوم به خدمات رسانه های سمعی و بصری در اسرع وقت در قانون فرانسه رونویسی شود.

منبع: لوموند
برچسب ها: سینما ، کرونا
نظر شما