جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
«اتوبوس کتاب گرد هدهد» در ایام دهه کرامت با رعایت نکات بهداشتی و با مجوز ستاد کرونا در مناطقی از شهر تهران به شهروندان خدمات می دهد.
«حجت الاسلام میثم امرودی»، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره مهمترین برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام دهه کرامت به خبرنگار فرهنگی در خبرگزاری شبستان توضیح داد: همزمان با  ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا امام رضا (ع)  و ایام دهه کرامت «اتوبوس کتاب گرد هدهد» در مناطقی از شهر تهران به شهروندان خدمات می دهند؛ در این ویژه برنامه چندین دستگاه اتوبوس با رویکرد اهل بیت(ع) و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)  و امام رضا (ع)  در مراکزی مثل پارک ها با رعایت نکات بهداشتی و با مجوز ستاد کرونا مشغول به کار خواهند شد و به شهروندان تهرانی کتاب خواهند داد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره  برگزاری برنامه های فرهنگی هنری متناسب با شان امام رضا(ع) در  ایام دهه کرامت در پایتخت  گفت: برنامه فاخر فرهنگی و هنری در شان امام هشتم(ع)  نه شما و نه ما و نه کل کشور و نه کل دنیا نمی تواند کار خاصی انجام دهد، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در حد توان  می تواند برنامه هایی برای ولادت امام رضا (ع) مثل کلیپ، فتو کلیپ، نشان و... تهیه کند، تاکنون نزدیک به 200 آیتم از جنس کلیپ، استوری و فتو کلیپ درباره امام رضا (ع)  در سازمان ساخته شده است که در فضای مجازی منتشر می شوند؛  البته این برنامه ها ها نه فاخر و نه در شان امام رضا(ع) هستند.

 
«حجت الاسلام میثم امرودی» درباره مهمترین برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام تابستان  اظهار کرد: در ایام تابستان برنامه« دهکده نوجوانان» در پنج فرهنگسرا برگزار می شود این برنامه پاتوقی برای همه نوجوانان با رعایت تمام موازین بهداشتی  است؛ همچنین جشنواره «شش و هفت» که آموزش بازی های مهارتی است در پنج فرهنگسرای شهر  برگزار خواهد شد.  برنامه «عصرانه های شاد» تا آخر تابستان سه روز در هفته در پارک ها  برگزار می شود. همچنین تور «گشت آورد» با محور اقتصاد مقاومتی و با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود.

منبع: شبستان
برچسب ها: امرودی ، دهه کرامت ، هدد
نظر شما