پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۷۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
فرهنگ‌سرای فردوس در سکانس مجازی، فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲/ رد خون» را معرفی می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای فردوس در ادامه برگزاری برنامه‌های مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا، با شعار محوری «خانه همیشه امن است»، برنامه «سکانس مجازی» را با معرفی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲ / رد خون» توسط افشین فکوری کارشناس سینما و دبیر کانون یک فیلم و یک تجربه برگزار می‌کند.

رد خون فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان در ژانر اکشن محصول سال ۱۳۹۷  است. «ماجرای نیمروز ۲» در سی و هفتمین جشنواره فجر در ۱۲ رشته نامزد و در نهایت در سه رشته جایزه کسب کرد. 

این فیلم که ادامه ماجرای نیمروز۱ است به ماجرای کشته شدن موسی خیابانی یکی از افراد موثر سازمان تروریستی مجاهدین خلق می‌پردازد و در قسمت دوم این فیلم به ماهیت تروریستی و غیر انسانی فرقه منافقین به سرکردگی مسعود رجوی پرداخته شده است.

 

در این فیلم محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی فر، هستی مهدوی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری و امیرحسین هاشمی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی ferdos.farhangsaraa برنامه سکانس مجازی را تماشا و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نظر شما