جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۷۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که در روزنامه همشهری یادداشت‌هایی در قالب تهران 1400 منتشر شود.
گلایه از تعدیل خبرنگاران در رسانه‌ها/ انتشار چشم انداز تهران 1400 احمد مسجد جامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که در روزنامه ایران یک قسمتی برای یادداشت‌های در قالب ایران 1400 ایجاد شده است که در مورد حال و آینده و چشم انداز ایران مطالبی منتشر می‌شود، گفت: پیشنهاد می‌شود که روزنامه همشهری نیز طرح بازخوانی تهران 1400 را آغاز کند.

وی با بیان این که انتشار مطالبی در مورد چشم انداز تهران 1400 نه تنها هزینه‌ای ندارد بلکه به دانش عمومی نیز کمک می‌کنند، اظهار کرد: می‌توانیم از زمان تصویب قانون بلدیه تاکنون که یک بازده 120 ساله است را در قالب یادداشت به مردم ارائه کنیم.

عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعدیل نیروی خبرنگاران حوزه شهری در برخی رسانه‌ها گفت: این افراد صداهای شهر هستند که ضعیف می‌شوند.

وی با بیان این که برخی رسانه‌ها به بهانه کرونا نسبت به تعدیل نیرو اقدام کرده‌اند، افزود: ظرف مدت کوتاهی سه صندلی جایگاه خبرنگاران شورا از خبرنگاران باسابقه خالی شده است و از این موضوع گلایه مند هستیم چرا که باید در این شرایط خاص که همه به دنبال انسجام اجتماعی هستند بیشتر حواسمان به رسانه‌ها باشد.

منبع: ایسنا
نظر شما