جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۸۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
مجموعه دختران انقلاب، اجتماع بزرگ مجازی دختران حاج قاسم در حمایت از حجاب را برگزار می‌کنند.
مجموعه دختران انقلاب، یک گروه فرهنگی مردمی است که برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و انجام کارهای فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می‌کند. فعالیت‌های این گروه مردمی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و محیط‌‌های اجتماعی در قالب معرفی سبک زندگی شهدا و توصیه بزرگان و شهدای مختلف در زمینه عفاف و حجاب انجام می‌شود.

این مجموعه فرهنگی اینبار قرار است در فضای مجازی پویش و اجتماعی با عنوان "دختران حاج قاسم" برگزار کند‌.

اجتماع بزرگ مجازی
به گفته مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اجتـماع دختران انقلاب برگزار نخواهد شد اما با توجه به تأکید مقام  معظم رهبری مبنی  بر حفظ حجاب به عنوان حکم الهی و مطالبه‌گری از مسئولان در این حوزه و همچنین مهم بودن ترویج  و تشویق بانوان به حجاب و نیز موج‌سازی از مطالبه واقعـی زنان، بر آن شدیم تا پویشی با محتـوای حجاب و با عنوان دختران حاج قاسم در هفته عفاف و حجاب (از تاریخ 12 إلی 19 تیر)  جهـت حمایت مردمی برگزار کنیم.

پایان این کار به اجتماع مجازی دختران انقلاب، بدون حضور جمعیت و باحضور خانواده شهیدان محسن  حججی، ابراهیم هادی، صیاد شیرازی، رسول  خلیلی، مجید  قربانخانی، اصغر  وصالی، محمدحسین حدادیان، احمدی روشن، مرتضی کریمی، سیدجعفر حسینی و همچنین با حضور میهمانان احتمالی با خانم رضوانه دباغ (دختر خانم دباغ) و فرشته روح‌افزا عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده، دختر شیخ زکزاکی و دختر شهید حاج قاسم سلیمانی ختم خواهد شد.
منبع: تسنیم
نظر شما